Currently

God torsdag dere! I dag sto jeg opp halv ni, dro på trening halv ti og raka vegen til skolen etter det. Jeg har forelesning i BEDØK på torsdager halv ti, så det suger at jeg har trening med laget samtidig. Jeg kommer dermed ramlende inn, forblåst av denne vinden som herjer, på skolen idet forelesningen er over. Jaddaa, skal ikke være enkelt. Fikk jobbet noen timer på egen hånd før jeg dro hjem igjen halv fire. Nå skal jeg få på meg noe kledelig og dra til Erica med noen venner for kvelden.

Me, not in the current moment.

Smiiiiiil da

Ha en fin kveld og lad opp til fredag i morgen!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg