Corona takeover

Hei bloggen <3 Er det flere som begynner å kjenne bakken briste under seg med alt dette epidemi-snakket going on, jeg mener, er dette virkelig slutten? Ender dette i full corona takeover med hamstring av mat og vandrende zombier i gatene? Dere har sett I am Legend, sant? Hvis ikke, kanskje ikke se den i disse dager. Neida, den er nok ikke helt i samme liga denne coronaen, men det er en veldig smittsom influensa, men jeg har tydeligvis ikke skjønt helt skadeomfanget ettersom alt shuttes down rundt meg. Vi snakker universiteter, arrangementer, arbeidsplasser. Vi spiller blant annet for tomme tribuner i kveld, sluttspillet er usikkert om blir avlyst. Andre lag i eliteserien har utsatt den siste seriekampen, til gudene vet når. Det er mye som skjer. Men selv om vi har fått forbud om å dra på byen i kveld grunnet restriksjoner i forbindelse med corona, så skal det feires at vi har tatt bronsemedalje. Vi feirer først i garderoben etter kamp og etterpå skal vi på Louiselyst Gård.

I dag har jeg gjort litt skole med Sanne, hjemme hos meg. BI stenges også nå, så vi sitter så og si i hjemmekarantene vi som alle andre. Ellers har jeg tatt selvbruning og klemt en kvise i panna, det forklarer fargen på armene og kastemerket i panna. Nå sitter jeg og nyter en grønn smoothie og forbereder meg til kamp mot Storhamar.

 

2 kommentarer
    1. virker som du ikke tar det alvorlig nok når du slenger ut slike setninger, det er et virus som smitter samme hva du spiser/hvor sunn du er…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg