cavasøndag

Jeg våknet halv åtte i morges og sto opp fordi jeg var sulten og ikke fikk sove. Merkelig måte å starte søndagen på, men hva kan man forvente når man er 40 år og legger seg fredelig og stille før klokken tolv på lørdagskvelden. Jeg var på bursdag til en venninne i går, helt rolig jentekveld med kake, godis og maling 🤎🤎🤎såå kos. Jeg og Erica følte oss som vanlig som to mødre i en alder av 40+ der vi satt og pratet om at vi måtte hjem til hunden og rydde i heimen før kvelden. Haha gud. Men sånn ble det altså, tidlig kveld. Helt greit kjenner jeg.

Tidligere på dagen i går, før bursdagen dro jeg og fikk fikset bryn og vippeløft hos min trofaste christinabeautyas (på instagram). Hun har en kampanje på vippeløft nå til 890 kr. Vanlig pris er 990. På brynstyling kan dere bruke koden min MATHILDE15 for å få 15% rabatt. Hun holder til på Ilsvika forresten //ad.

Nå skal jeg bare sette meg med godteriposen min i sofaen og redigere litt vlog. Jeg spilte inn en haul istad, ref bildene under hvor jeg ser ut som jeg nylig ble importert med fly fra Bali. Farge og kontraster er artige greier. Jeg føler klokka er ti på kvelden. Egentlig skal jeg på lunsj med A om en time og på nok en bursdag i kveld, til en venninne på BI. Cavasøndag rett og slett. Jeg skal stikke innom for å si HEIHÅ og så står jeg over turen på byen. Det er flere grunner til det, men cavasøndag har aldri helt passet i min hverdag, om man kan si det sånn. Og nå med this corona bug foolin around, er det nok ganske uaktuelt.

Stay tuned for try on haul. Kommer i løpet av uken. Ha en fin søndag videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg