Godkveeld dere! Nå har jeg nettopp kommet hjem fra trening, to timers faktisk! Så nå har jeg tenkt å kose med litt med mine to søstre, en pizza og kanskje ikke uforventet; fjerde sesong av 90210♥ Jeg skal redigere en litt morsom video til dere som sikkert kommer i løpet av morgendagen, eller hvertfall helga da. Kommer en outfit litt senere, men nå maser Pernille sånn om at jeg skal slutte å blogge. Hun truer meg faktisk. “Om du ikke slutte å blogg no så starte æ en ny pizzakrig, og du huske kordan den forrige endt?” Haha jeg tørs ikke meeer, hade!!!! Blogges senere♥
Hei dere! Som dere sikkert vet så er det freeedag. Det er så herlig med helg, ubeskrivelig. Var egentlig helt grei skoledag i dag. I norsktimen satt vi bare på pc, hørte på musikk og tok super awesome photobooth-bilder hahaha. Dere fikk se de ‘minst stygge’ av alle bildene vi tok i forrige innlegg, beklager det altså, jeg skulle gjerne vist dere min aller styggeste side, men de jeg tok bilder med syntes ikke deet var så god idè. Kom hjem og skulle akkurat til å sette meg ned i sofaen med god mat og serier, da jeg hørte det kom noen inn døra. Det var Hanna og Johanna som hadde tenkt seg inn, midt i min lille kosestund… Så jeg sto sikkert en halvtime for å prøve å dytte de ut og snakke dem til fornuft, og tilsluutt dro alle hjem til sitt, haha.
Hadde egentlig tenkt meg på kino og restaurant med Nora og Aurora i kveld, men jeg har håndballtrening…… KLIKKEER, på en fredag fra sju til ni?!?! Er det MULIG. Alle fredager i 2012 ødelagt.
Hei fiine dere! Merker at det begynner å gå mot vinter nå altså, våkner opp og ser rim eller frost på plena og når jeg puster kommer det kald røyk(?) eller hva jeg skal kalle det, ut av munnen min. Ah jeg savner virkelig sommeren! Hadde lang skoledag i dag, fra kvart over åtte til kvart over tre… Så når jeg kom hjem syntes jeg at jeg fortjente en liten pause med rundtstykker og 90210. Gleder meg sånn til i morgen! Er ikke noe spesielt som skjer, in fact så er det faktisk værste skoledagen i uka, med tanke på at det er gym i første timen og spansk i siste timen. Men jeg bare gleder meg for fredag betyr HEELG. Det er så herlig å endelig bare slappe av og være med the gang liksom. Nå som sommerferien er over, LEVER jeg virkelig for helg!
Beklager sen oppdatering altså, men jeg har vært i byen i dag så ikke så store bloggmuligheter. Men hvertfall så tenkte jeg å si litt om dagen min. Ja altså jeg var på skolen og blabla veldig kjedelig, men i matpausen dro vi på butikken og jeg og Martine kjøpte oss to små bokser med salat fra salatbaren, haha og når vi kom hjem til meg etterpå og tok det på et fat så det kanskje liitt mer ut enn vi hadde tenkt. Men vi klarte faktisk å spise opp nesten alt sammen!
Jeg og noen av venninnene har en kik-gruppe der vi sender ultrstygge bilder av hverandre, så sendte Martine et bilde av at det ene øyet hennes var helt gjengrodd når hun våknet, så hun måtte sminke seg på skolen får å ikke se ut som noe forferdelig haha. La det ut på twitter, jeg heter mathildeholck der foresten. Er verdt å se haha.
Så etter skolen hadde jeg planlagt å dra til byen med Trine og Hanna, noe som ble litt vanskelig ettersom Hanna ikke har telefon for øyeblikket, men vi fant hun heldighvis i byen da haha. Vi skulle se og prøve litt Canada Goose skjønner dere, men bare en av oss gikk ut med en gigantisk Retro-pose, Hænnæ. Etter det dro vi på Graffi og spiste lunsj/middag, jeg spiste salat igjen!
Litt morsomt at jeg sa ganske tydelig at jeg ikke skulle ha noe brød i salaten (ettersom jeg ikke tåler hvetemel) også får jeg salaten i en skål laget av brød, hahaha er det muulig, av alle ting liksom!?
Hei alle søte mandagsbarn der uute! I kveld har jeg som sagt vært på trening og tatt meg et deeilig bad på det splitter nye badet vårt og det var det herligste jeg har opplevd på lenge! Så godt å bare senke skuldrene og slappe av for en gangs skyld, ikke sant? Ta aniktsmaske og barbere leggene haha, nå til dags har man sjelden for god tid, hverfall i min hverdag. Etter det herlige badet, hadde mamma laget pannekaker♥♥♥ Når pappa er borte blir det eekstra kos, da sover jeg også i mammasenga tihi. Pappa er foresten på jakt, ‘No bli’e rypa te middag!’ Men jaa det jeg skulle si var at jeg har spilt inn en videoblogg med innkjøpene fra Kjøbenhavn som kommer før dere rekker å sovne, håper ikke dere legger dere så tidlig da…
Hei deere! Våknet opp i morrest og fikk høre at jeg lå på 16. plass på topplista i Norge, og jeg ble såå glad♥ Tusentusen takk alle sammen! Dere er så herlige, love you. Også må jeg takke min elskede Aurora for et så søtt gjesteinnlegg, tiihi im so happy right now. Har aldri ligget så høyt på topplisten før, 16.plass i Norge og 4.plass i Trondheim. Liker meg godt her altså, men vet ikke om jeg kommer til å være så høyt så veldig lenge da, men jeg hååper det!!
Holaa multar!! Jeg søkte opp hallo fininger på google translate og det ble hola multar, hehe im so cool. Ja uansett, på norsk, heei alle sammen♥ Nå drar jeg til Lillehammer for å spille håndballcup, eller det er kvalifisering til Bring, noe som er en serie (på håndballspråk) Forventer ikke at alle skjønner alt det håndballstyret altså. Men jaa vi tar toget halv fire og kommer frem i åtte tiden, en laang reise. Så skulle vi egentlig spille to kamper, men det ene laget trakk seg. Så vi skal spille en kamp på lørdag også drar vi hjem på kvelden. Vi skal sove på et hotell, gleder meg til hotellfrokost haha. Skal foresten sove på samme rom som Martine og nei vi er ikke i slekt selv om vi skal det, utrolig nok mange som spør om det :-))
Med en gang jeg sto opp i morrest følte jeg meg bare slapp og dårlig, men jeg dro på skolen likevell. Men etter to timer kjente jeg at jeg igjen ble dårlig og frossen og alt sånt ekkelt, så jeg dro hjem. Heldighvis for meg så bor jeg to meter unna skolen så det er ikke verdens lengste skolevei akkurat. Foresten så har Johanna bursdag i dag, så det ble muffins på jentene på skolen♥
Nå har jeg tenkt å lage meg noe mat og sette meg godt plantet i sofaen og se 90210, seriøst beeeste serien! Haha jeg må bare si noe, dere vet sikkert hun annek.blogg.no eller hva hun heter? Har sett litt om henne på toppsladring i det siste og tenkte å sjekke ut bloggen hennes. Så jeg bladde litt nedover og fant en videoblogg. Og mens jeg så den så måtte jeg bare le, for jeg kunne ikke la være å tenke at det var Sid i Istid hahaha, hun minner meg sykt om han! Kanskje bare meg da, men jeg ler bare jeg tenker på det!
Kommer en ukens spørsmål i kveld, noe dere lurer på til da?
Heiheii! I dag har det vært nyydelig vær i Trondheim, nesten for varmt! Jeg hadde en super skoledag og har mye heller lyst til å dra på trening nå enn å sitte med en varm kopp kakao og se 90210 hele kvelden! 🙂 masse hjerter og smilyer 🙂 Nei for de som ikke skjønte at det var ironi, dere får dere sikkert jobb dere også altså, ikke gi opp. Vi hadde orientering i gymmen i plaaaskregn og jeg var så blaut som jeg aldri har vært før, unntatt når jeg dusjer og bader og sånt he he. Så plumpet jeg i deeen synkgjørmedammen og ble heelt gjørmete fra topp til tå (nesten). Når vi endelig kom hjem så lagde jeg og thea oss varm kakao med krem aah♥ dagens høydepunkt. Vi satt bare å så masterchef og jeg ble så sulten av de krabberettene de lagde så jeg bare måtte ha krabbe til middag!
haha pappa bryr seg så fint lite
dette var meg når jeg kom hjem fra gymmen…. så faktisk mye verre ut i virkeligheten
oooojjj faen nå fikk jeg melding om at jeg blir hentet om fem min og jeg sitter heeer og chillen faaen åh, da må jeg gå da hade åh………