lille-fredag

Hei fiine dere! Merker at det begynner å gå mot vinter nå altså, våkner opp og ser rim eller frost på plena og når jeg puster kommer det kald røyk(?) eller hva jeg skal kalle det, ut av munnen min. Ah jeg savner virkelig sommeren! Hadde lang skoledag i dag, fra kvart over åtte til kvart over tre… Så når jeg kom hjem syntes jeg at jeg fortjente en liten pause med rundtstykker og 90210. Gleder meg sånn til i morgen! Er ikke noe spesielt som skjer, in fact så er det faktisk værste skoledagen i uka, med tanke på at det er gym i første timen og spansk i siste timen. Men jeg bare gleder meg for fredag betyr HEELG. Det er så herlig å endelig bare slappe av og være med the gang liksom. Nå som sommerferien er over, LEVER jeg virkelig for helg!


sminkefriii

Flere som gleder seg til helga?

12 kommentarer

Siste innlegg