Bronsemedalje i ligaen

Vi sikret tredjeplassen i ligaen i går kveld!! Vi vant mot Sola etter en jevn kamp og dermed ble det plass på pallen. Jeg er så glaaad og stolt over å spille med en sånn talentfull gjeng. Vi kom hjem sent i går kveld, så jeg hoppet i seng etter litt ryddings og sovnet som en beiiibi. I dag har jeg hatt litt helgefølelse. Jeg var på trening med håndballjentene i morges og etter det dro jeg på lunsj med mami, grandmami og søss. Vi spiste på Brasserie på Britannia. Koselig å lunsje med damene mine altså. Jeg ble satt av på BI på tur hjemover og satt der egentlig resten av dagen. Pernille kom innom på åpen dag og kjørte meg hjem når dagen var omme. Håper hun begynner på BI så vi kan gå sammen, hehe ♥

Mmmmm

Ønsker alle en fin fredag i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg