Blomsterpiken

Reklame | annonselenke

Sånn akkurat nå, sett bort i fra at jeg har et utslett på typ hele kroppen som klør, så er livet skikkelig nice. Det kunne ikke vært helt perfekt, da hadde jeg blitt stressa tror jeg, så det passer bra med et utslett akkurat nå som holder meg på jorda. Det er vel bare smaken på sommerferie som gjør at det føles så lekende lett, livet akkurat nå. Uansett tenker jeg at det er bra å ha fokus på det som er bra. Jeg vet jeg kunne ramset opp en hel del ting som ikke er perfekt, men jeg gjør meg bevisst på det i korte trekk og ser heller det store bildet som i hovedsak er veldig fint.

I går dro jeg til mimmi og beste og spiste middag hos de. Det er alltid like koselig. Vi satt ute i hagen og så på blomster og snakket om bøker og hvordan Trondheim ikke hadde restauranter før året jeg ble født, blant annet. Etter noen timer fikk jeg melding av Maja som ville ha meg med på kino, så da ble det Elton John, popcorn og brus.

Jumpsuit fra NA-KD HER 

Jeg fikk med meg en bok hjem som jeg skal lese. Jeg trenger litt deeptalk om naturen, er generelt for lite ute i naturen tror jeg, og det tror åpenbart mimmi også som ga meg boken.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg