Birthday Vlog – 07.02.19

God søndag morgen! Nå kommer vloggen fra bursdagen min. Jeg gjorde den ferdig da jeg kom hjem fra jobb i natt, satt oppe til klokken fem, jeg føler nemlig jeg jobber mer kreativt om natten. Haha liksom så kunstnerisk og uunic, neida. Men jeg tenkte bare det var greit å få det gjort, så jeg bare kunne poste innlegget når jeg våknet.

Håper dere liker den! Og igjen må jeg bare si tuuusen takk for alle gratulasjoner og selvfølgelig takk til mine fantastiske venner, men om jeg begynner å skrive hva de egentlig betyr for meg så blir dette fort en bibel, så det dropper jeg. De vet selv. Anyways, ENJOY ♥ og leave gjerne en thumbs up eller en comment below 🙂

 

1 kommentar
    1. Hei! følger støtt og stadig med på bloggen din grunnet at du har en mix av alt <3 men den grønnekaki buksen du har på deg i videoen!! Veldig fin! Hvor er den fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg