Bildedryss fra Stavern

Reklame | Stavern

Hei dere! Som dere sikkert har fått med dere (hvis dere følger meg på snapchat eller instagram iallefall, ettersom det er de eneste plassene jeg har oppdatert de siste dagene….) så har jeg vært på Stavernfestivalen. Jeg, Erica og Anna har bodd sammen og i tre dager har vi bare digget oss på konserter og koset oss med pizza og øl på gressletta i sola. Vi har ikke vært på festivalområdet hele tiden, vi har vært på noen pre-parties på hotellet og ellers blitt observert både stekende på bryggekanten og og plaskende i sjøen.

Det har vært noen herlige dager, virkelig. Til å være min jomfrutur på festival må jeg si meg veldig fornøyd. SÅ mye hyggelige folk og så flinke artister. Og med en pang-avslutning av Zara var det bare å si takk og farvel and see you next year, Stavern.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg