BIKINI BOOM

Reklame for Hünkemoller

 

Sommeren er her, og selv om det regner i Sola i dag, har jeg en forventning om norsk sommer fylt med sol og varme. Det fortjener vi!! Jeg vil sprade rundt i bikini under korte skjørt og strandkjoler, med solhatt og sandaler. Oog i den anledning har jeg valgt ut mine favoritter til strandsesongen fra Hünkemoller. Jeg har vært innom både fysisk butikk og nettbutikk og det er så mye fint – comfy undertøy, sexy undertøy og et stort utvalg badetøy er å finne nå.

Her er noen av mine favoritter.

Dette supersøte bikini-settet kommer i to ulike varianter i underdelen, en string og en vanlig truseform. Greit å kunne velge mellom en tiiiny en på båttur med venninner og en litt større en på saft og vafler til mormor i sommer. Den kommer også i rød og hvit stripet.

Utrolig fin og klassisk shape på denne bikinien. Fargen er også nydelig.

Denne fargen er jeg så svak for! Det eneste problemet er at huden min er samme farge. MEN det holder meg ikke tilbake fra å kjøpe bikinier i denne fargen år etter år. Nydelig form på denne bikinien også, must say. Trusa er brazilian, en mellomting mellom string og vanlig (tror jeg?).

Så over til en nydelig badedrakt. Perfekt til morgenbadet, kveldsbadet, ved bassengkanten eller om man (i mitt tilfelle) lett blir solbrent på magen. Den kommer også i bikini-sett.

De har også annet strand-tilbehør, som kjoler, oversized skjorter, sandaler, solbriller og strandbager.

Og til sist, min favoritt-underdel, denne bikinitrusen som er litt høy i livet. Nyydelig form på både over- og underdelen. Kommer også i grønn.

Som sagt så har de mye mer enn bare bikinier, sjekk ut nettsiden deres for alt du trenger av undertøy, badetøy og tilbehør. De har også plus-size badetøy, så de har noe for alle former og fasonger!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg