Betente visdomstenner og thai-suppe

Hei dere! Av en eller annen grunn så har min andre ferieuke, altså denne uken, føltes som en av mine mest stressende uker hittil i år. Jeg skjønner ingenting, ikke har jeg planlagt noe spesielt, likevel føler jeg at jeg bare har løpt rundt fra det ene til det andre. I dagene etter jeg kom hjem fra Hvaler har jeg jobbet en del. Egentlig har jeg ferie, så jeg tenker det var siste jobbdag i dag, så får vi se hvordan neste uke blir. Hopefully finner jeg på noe gøy.

I dag ble en kort arbeidsdag, jeg skulle nemlig trekke to stykk visdomstenner i lunsjen. Nedtur ble det da jeg bare fikk trukket den ene, og den andre ble planlagt trukket klokken halv tre i morgen, rett etter MR av ryggen min grunnet mistanke om prolaps. Yeyy kjempedag og kjempestart på helgen. Helgas partyplaner går i vasken på grunn av operasjon i kjeften, så jeg drar på hytta med parents og A after all. Føler for å bli dullet litt ekstra med.

Nå sitter jeg hjemme i nyryddet leilighet, med en trukket tann, thai-suppe på vei med Wolt og ser Normal People. Kan ikke huske sist jeg satt her i sofaen og så på serie. Hadde glemt hvor utrolig chill det er.

Dere kan bruke koden MATHOLCK for 100 kroner rabatt på første bestilling hos Wolt ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg