back home

Hei babes! Jeg er hjemme igjen i T-town etter en uke i Kroatia. Været er ikke sånn kjempe bra her, men det har vært enda verre tilstander mens jeg var borte har jeg hørt, så jeg klager ikke. Da jeg kom hjem i går dro jeg rett på 3T og fikk trent en skikkelig bein-økt i to timer. Til slutt var jeg helt alene i PT-salen på 3T-Rosten og bare koooste meg med de øvelsene som er de verste til vanlig. Etter økta dro jeg og handlet egg, melk og brød til husstanden, i tillegg til middagsingredienser til kremet pasta og laks, som jeg tok med meg til Katrine. Jeg, katy, Hanna, Nora og Anna hadde en skikkelig god, rolig kveld i går, det trengtes. Jeg skal være hjemme noen dager nå før jeg reiser til Stavern på torsdag.

Kjole fra Banana Republic, kjøpt i Kroatia

1 kommentar
    1. Hei! Kan du ha innlegg der du poster treningsøktene dine av og til? Hadde vert fint med litt ekstra inspirasjon til treningen selv:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg