Avskjed med damen min

Hei dere! Akkurat nå sitter jeg og snavler kakerester fra kjærestens bursdagsselskap. En meget fin måte å avslutte denne helgen på. Veldig koselig med hele svigerfamilien hjemme hos han, massevis av kaker og med byåsenjentene på storskjerm i stua, når jeg selv ikke kunne være med på kamp på grunn av noen set backs. Nå skal vi bare rydde opp litt og rigge klart til love island hehe.

I går var en del av gjengen hjemme hos meg og hadde en mix av en helt normal lørdagskveld og avskjed med fiol, som flytter til Oslo i dag. Vi bestilte asiatisk mat og lagde fruktsalat til dessert, mens vi pratet om livet og alt i mellom som vanlig. Vemodig og la henne forlate byen, fordi jeg kommer til å savne å ha henne rundt meg, men samtidig så har hun kommet inn på juss og det er ikke bare bare. Den damen slutter ikke å imponere altså.

meg, Trine, Markus, Anna og Johanna

see u soon love

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg