Avokado og egg til kvelds

I går ble en lang dag bestående av trening og jobb, noe som går helt fint, for jeg liker hverdagen min. Men jeg synes alltid det er deilig med den tiden på kvelden, når jeg bare kan senke skuldrene, spise sen middag eller kveldsmat, se en serie og lade opp til morgendagen. De siste dagene har jeg vært i seng klokken ti og da kjennes det ikke ut som du har utviklet en kronisk depresjon over natten når vekkeklokken ringer morgenen etter. Så det kan absolutt anbefales å prøve ut.

I går kveld ble Yasmine og Anna med oss hjem etter trening og vi lagde en lux kveldsmat med kun det beste; ost, skinke, avokado, egg, agurk og tomat. Trenger ikke mer enn det jeg altså.

Anna har spilt med oss en stund nå, mens Jasse er keeper og kom nettopp fra Larvik.

1 kommentar
    1. Hvordan er ditt og vennene dine sitt forhold til kalorier? Er det noe dere tenker mye på, eller har du og dere et avslappet forhold til mat? Det virker så befriende å kose seg med maten som noe sosialt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg