Åtte kaffe og en makron

Det er fortsatt mandag og mange av dere har sikkert hatt første skoledag i dag eller i løpet av de neste dagene. Jeg starter ikke før på onsdag, så i dag har jeg tatt det relativt chill. Var på trening i morges, trente tung styrke med gjengen, så hadde vi photoshoot med portrettbilder osv til årets sesong, og deretter dro jeg på lunsj i byen. Jeg, Pernille, mamma og mimmi spiste på Britannia. Det var veldig koselig. Fire mørbrød, åtte kaffe og en huge, rosa bringebærmacroon.

Jakke og bukse vintage fra min egen mimmi. Veske fra Carma og sko fra 3T-Shop (annonselenke)

2 kommentarer
    1. Hei!😊
      Har du piercing isåfall hvor?
      Og om du har kan du fortelle hva du gjorde for å ikke få infeksjon?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg