Antrekk og ny bukse

Hei folkens! Hvordan står det til denne mandagen, eller tirsdagen kanskje når dere leser dette. Jeg har hatt en herrrlig helg i Oslo, faktisk. Jeg og A kjørte fredag kveld og ble der til søndag. Et avbrekk med shopping, champagne og god mat var helt perfekt etter en stressende eksamensuke. Sanne var også i Oslo, med jobben, så vi dro ut en gjeng på lørdag og testet Louise, en uteplass. Anbefales om dere skal på byen i Oslo.

Da vi kom hjem på søndag slengte jeg meg i sofaen, spiste en boks med sjokolade-is (med hele kroppen, så det ut som etterpå, hvit t-shirt ikke lenger hvit), mens jeg så noen episoder GOT. Utover kvelden dro hele gjengen til Trine og vi bare hang der til leggetid. Dagen i dag har vært lang, så nå skal jeg bare få i meg noe mat etter en tabata-økt og legge meg.

Dagens outfit.

 

Genser fra Chiquelle

Bukse fra Zara (kjøpt i Oslo)

4 kommentarer
    1. Hei! Har oppdaget at du både på Instagram og bloggen ikke nevner at det er reklame når du f.eks reklamerer for 3T eller som sist Chiquelle på Instagram. Håper inderlig at det er jeg som tar feil så du slipper skattesmell, men det er bare ment som en heads up!

      Så koslig at du har funnet deg en secret friend❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg