Alternativ adventskalender

/samarbeid

Hei dere! Jeg er hjemme etter tidenes mest stressende eksamen. Det var hjemmeeksamen, noe som egentlig høres ganske chill ut, ikke sant? Vel, det var det altså ikke denne gangen. Det var i faget business communication. Jeg satt konstant i åtte timer med røde øyne og ristet, noe som kanskje har noe med koffein-inntaket å gjøre, som var relativt høyt under de åtte timene. Jeg kulle gjerne hatt 12 timer kjenner jeg. Det er så kjipt å ikke ha en godfølelse etter eksamen, jeg bruker egentlig å ha det. Det jeg er mest imponert over er at jeg klarte å levere innen fristen, at jeg ikke fucket opp på slutten der. Noe må man jo kunne si seg fornøyd med. Det er i hvert fall ikke noe mer jeg kan gjøre med den saken nå. Levert 1/3, og nummer to blir levert i kveld. Det er en innlevering i metode og markedsinnsikt, som jeg har skrevet med Sanne og Stine over en lengre periode. Den siste eksamenen har jeg 5. desember, så snart er jeg DONE. Guri malla skal bli godt. På tide å begynne å se på hva den siste dreier seg om kanskje, ser fram til et nytt kjør denne uken.


Over til noe hyggeligere. SNART DESEMBER DERE. Jeg har fått en koselig adventskalender i posten og tenkte å tipse dere om denne. Bak hver av disse lukene skjuler det seg en donasjon på 10 kroner til en humanitær organisasjon. Jeg synes det er en nydelig løsning og tenker det kan være et godt alternativ til sjokolade-kalendere (er jeg kjedelig nå?) og gavekalendere. For barnet inni meg er det egentlig gleden av bare å åpne en hvilken som helst luke i desember som er koselig. Så dette syntes jeg var en fin ting å gjøre. Hvis dere har lyst på en slik kan dere bestille HER. Bestiller dere i dag får dere den på fredag, som er siste dagen posten leverer før første desember, som er en søndag ♥ Den kan også kjøpes på Fretex.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg