Alt man trenger til hjemmetreningen

Håper det står bra til med dere! Jeg har virkelig fått sansen for hjemmetrening. Det er så lite anstrengende fordi dørstokkmila er ikke-eksisterende, det er bare å legge ned blyanten eller klappe igjen pc-en i en times tid, kanskje flere ganger gjennom dagen. Jeg bestilte meg strikk fra 3T-Shop og dermed ble det enda enklere.

Et langt strikk fra Casall og tre korte strikk fra Booty Builder. I tillegg har jeg investert i en skikkelig yogamatte. Jeg bestilte egentlig et av de som koster 399 på nettsiden. Kort tid etterpå ringte Pernille, som jobber på lageret og skulle pakke leveringen min, og sa at jeg burde kjøpe denne fra Casall istedenfor, en investering for livet, sa hun. Jeg, som er den mest lettpåvirkelige jeg kjenner, ble selvfølgelig solgt og kjøpte en matte til 999 kroner. Men det må jeg si, den er FANTASTISK. Jeg glir ikke på den uansett hvor svett jeg er i håndflatene. Den har blitt en bestevenn. Dere finner den HER.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg