All orange everything

Jeg er kanskje ingen VS-angel, men vinger har jeg fått etter at Red Bull kom innom meg i går. Jeg fikk to brett av den nye smaken, sukkerfri appelsin. Jeg eeelsker jo å teste nye produkter i mat- og drikkeveien, så det passer meg perfekt å teste denne. Jeg tok med meg en på trening i dag. Jeg vet ikke om det var the fact at jeg fikk løpe på tredemølle eller at jeg trente i fred og ro i PT-salen på 3T-Rosten, eller om det var Redbullen, men jeg var i kjempehumør og koste meg i hvert fall skikkelig under hele økta. Den smaker friskt og godt og matcher jakken min. Så det er en vinner.

Ikke bare drikker jeg appelsoindrikk, men ser også ut som en appelsin. Skål for det.

Hvilken er deres favoritt??

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg