ALL ADIDAS

Reklame | 3tshop.no

Hei dere! God søndag kveld. Jeg er inne i de siste dagene før nest siste eksamen og jeg kjenner at det begynner å gå litt til hodet på meg. Samtidig som jeg kjenner jeg trenger mer tid, så vil jeg bare bli ferdig med det også. I dag har jeg lest litt, men høydepunktet med lesinga var å ta pause fra den og trene. Jeg og tre andre sportyspice kjørte Olympia, som består av 10 styrkeøvelser, 45 sekunder jobbing, 15 sekunder pause. Vi gjør oss ferdig med en hel runde (alle øvelsene en gang) før vi begynner på neste og kjører til sammen 3 runder, med 1 minutt pause mellom rundene. Vi avsluttet med diverse mageøvelser. Jeg dukket opp i ullundertøy og seriøst turbukse MED ull under, det snødde nemlig fem minutter før jeg dro, endte opp med å trene i sportsbh og var en inch unna å trene i trusa, sola steiiiket.


OG jeg må nevne at som siste del av flash sale week, med nye tilbud hver dag, er det i dag salg på alt fra Adidas i nettbutikken, fra 25-80%. Gå inn og sikre neste ukes treningsmotivasjon. Under ser dere noen godbiter med direktelink.

HER

HER

HER

HER

HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg