80 år og fortsatt like inspirerende

I dag blir bestefaren min 80 år!! Det er derfor vi er her i Nord, fordi han ble født på gulvet i stua hvor jeg sitter nå. Jeg skal ikke skrive så veldig mye, fordi jeg vil være tilstede mens jeg er her. Nå skal vi nemlig brenne mål i fjæra, ikke vet jeg hvorfor, men hyggelig er det uansett. Så med det sier jeg gratulerer med dagen til verdens beste Beste, den klokeste, sprekeste og snilleste bestefaren jeg kunne bedt om.

Det var Beste som i 1985, grunnla 3T-Rosten som skulle bli Skandinavias største treningssenter og banet vei for de 16 neste 3T-sentrene i Trøndelag ♥

Her er noen bilder fra gårsdagen, da vi gikk på tur til Norges nest største isbre, Svartisen. Jeg og Pernille var de eneste som tok turen helt opp, og fikk en litt stram telefon fra mor om at vi skulle komme oss ned da vi alle hørte og så et steinras litt ovenfor på siden av oss.

I går ble det spekemat til kvelds. I dag har vi vært på nok en utflukt og i kveld skal vi feire 80-åringen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg