3 strake

Hei dere! Gårsdagens kamp mot Oppsal endte med en sliteseier. Vi vant 30-27. Men det er uten tvil de kampene som føles best å vinne, når man har kjempet konstant i 60 minutter og får betalt for det. Jeg fikk endelig tillit fra trenerene, jeg spilte i 40 minutter og satte mine første seks mål i Rema 1000-Ligaen. En UTROLIG deilig følelse.

Seriekamp i REMA 1000-ligaen. FOTO: ROBERT MAGNUSSEN
Seriekamp i REMA 1000-ligaen. FOTO: ROBERT MAGNUSSEN 
Seriekamp i REMA 1000-ligaen. FOTO: ROBERT MAGNUSSEN 
Seriekamp i REMA 1000-ligaen. FOTO: ROBERT MAGNUSSEN

Vi har fått fri fra håndball i dag, så etter en vel gjennomført styrkesirkel på OLT halv åtte i morges, har jeg fri resten av ettermiddagen. Deilig!! Jeg skal forberede noen blogginnlegg, før jeg drar på kinodeiiit i kveld ♥ Vi blogges

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg