3 new items & 20% off

Reklame | Chiquelle

God søndag! Jeg fikk ånden over meg i dag og har shaiiina leiligheten. Kjørte ens æren til søndagsåpen butikk for å kjøpe diverse vaskemidler (og potetgull) og satte i gang et skikkelig søndagsprosjekt. Så fikk jeg gledet Maja litt i hennes eksamensdepresjon haha.. Hun har siste eksamen i morgen, så jeg gleder meg til vi begge får skolefriiii. Blir det litt finvær også nå så kan det nesten ikke bli bedre.

Jeg plukket opp en pakke på posten i går, så jeg tenkte å vise dere det jeg fikk fra Chiquelle. En ring, et hårbånd og en genser.

Hårbåndet finner dere HER

Gullringen, HER

Genseren finner jeg ikke på nettsiden, og det er synd for den var virkelig deilig. Men de har mange andre fine gensere, så bare klikk HER for å se de andre.

Dere får 20% rabatt på hele nettsiden med rabattkoden MATHILDEHOLCK20 (let me know hvis det er noe trøbbel med koden). De shipper forresten tollfritt til Norge, så her er det bare å gå bananas og unne seg eksamensgaver i alle farger og fasonger.

1 kommentar
    1. My mother has teeth susceptible to cavities too. I care about mine much worse, but I don’t have such a problem. If she had forced me to take care of my 6s, I wouldn’t have any problem at all. Almost.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg