22-årsdag og basic søndag

Mandagen er her! Jeg ankom akkurat jobb, etter en økt med vår personlige styrketrener i Byåsen. Det var heavy å stå opp i morges, jeg må innrømme det. Når vekkerklokken ringte tenkte jeg naturligvis at det måtte være en feil, den burde ikke ringe midt på natten og midt i en drøm jeg hadde. Så jeg slumret i 10 minutter til jeg hørte en stemme i hodet si at life is now. 

Jeg har meatfree monday, så det ble ikke knekkebrød med skinke og ost til frokost i dag, men havregrøt med skogsbær og cottage cheese. Til middag blir det laks, ris og grønnsaker. Very much interesting details about my day yes.

På lørdagen var jeg ute med vennegjengen, både nygs og nybs, med andre ord både jentene og guttene. Thea og Martine feiret 22-årsdag og det ble en herrrlig kveld med masse dansing og champagne. Søndagen ble også well spent, først en gåtur til Bakklandet i vakkert vintervær – jeg, Maja, Nora, Hanna, Louise, Martine og Mikael. Etter en kopp kaffe hver så dro vi hjem til oss, Anna og Markus kom også, så hadde vi en av våre basic sundays. Film, takeaway og shitprat. Love it.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg