Anbefaling: nyttige apper

Jeg har enormt mange apper på iphonen min. Vi snakker bortimot 200 stykk, no joke. Det er for det meste ræl da, jeg bare orker ikke å slette det haha. Jeg har fortsatt Flappy Bird, Kik, Teoritentamen og Fast Ball bare for å statuere noen eksempler. Så jeg skal spare dere for en printscreen av alle appene, det er nemlig 8 sider med apper +  mapper med flere apper inni. Men at jeg i blant alle disse rare greiene, har noen å anbefale dere, skulle vel bare mangle. Så her kommer mine topp 6 app-anbefalinger av nyttige apper. Det er med tanke på apper dere kanskje ikke bruker selv, så jeg dropper instagram, snapchat og alle appene som alle har, you feel me?

Scannable

Denne er genial, shoutout til Anna som viste den til meg. Litt vanskelig å forklare den, men jeg skal gi det et forsøk. På skolen så har jeg et fag som krever at jeg leverer oppgaver på nett, og i oppgavene må jeg ha med illustrasjoner av tabeller og figurer osv, og grafiske tegninger på pc er et kapittel jeg vil unngå å åpne. Så med denne appen kan jeg tegne i boka mi og deretter scanne siden i boken med denne appen, så tegningen blir helt plettfri og ser digital ut, og deretter sender jeg den direkte til meg selv på mail og henter den opp igjen på pcen. 

IMDB

Jeg bruker denne appen every single time jeg skal se en film eller en serie haha. Jeg søker opp den aktuelle filmen/serien og får opp den samlede scoren som folk har gitt den. Jeg er som regel enig med denne scoren så jeg legger all min tillit til den. Og jeg har blitt bortskjemt, så jeg ser ikke serier som har fått en score under 7. Dessuten så er jeg så nørd at jeg til og med rangerer filmer og serier selv hahah. 

VG-TV Guide

Anbefales å bare ha en sånn app, som viser hva som går på TV-en. Det er gidd å skru den på for å bla gjennom alle kanalene for å sjekke om det går noe underholdende for så å ende opp med å se på Netflix uansett. Enklere å bare sjekke denne appen, så slipper man unødvendig kanal-scrolling.

Mattilbud

Denne appen er veldig fin for fattige studenter på budsjett <33 Den viser alle tilbudene matbutikkene i byen har til enhver tid. 

SIT

Denne appen bruker jeg når jeg kjører intervaller, enten det er på sykkel, med boksing, fotarbeid på bane eller hvilken som helst annen form for intervall. Vi bruker den også når vi kjører den faste styrkesirkelen på Olympiatoppen på torsdager. Da har vi som regel stilt den inn på 30/30 eller 20/40. Jeg har andre intervall-apper også til de mere kompliserte øktene, men denne er utrolig enkel å bruke, så den anbefales. 

Min håndball

Denne appen gjør det enklere for alle håndballinteresserte å holde følge med de lagene man bryr seg om. Jeg har stjernemerket Byåsen elite, byåsen bredde, Charlottenlund damer og herrer, Kolstad og Utleira. Jeg bruker den bare til å se når de spiller kamper, hvor og mot hvem, i tillegg til at man har mulighet til å se Live-oppdatering av kampene som spilles.

Tinder

Jeg bruker denne appen for å finne kjærligheten. Den er råbra, funker hver gang!! Nei jeg tuller bare, tinder er ikke min greie that’s for sure. Så den inngår altså ikke i denne anbefalingen, derimot anbefaler jeg alle å holde seg til helvete unna denne appen. Neida haha, jeg skal ikke legge meg bort i andres kjærlighetsliv jeg. 

Håper dere ble introdusert for noen nye apper som dere får bruk for! Hvis dere har noen å anbefale, så gjerne del dem! 🙂

6 kommentarer
    1. Jeg bruker Sleep Cycle mye! Det er en litt diggere måte å våkne på, pluss at den måler kvalitet på søvnen(sikkert ikke veldig nøyaktig, men greit som en liten pekepinn hvertfall) og gir et godt bilde av hvor mye man faktisk sover! Mine søvnvaner har forbedret seg mye siden jeg begynte å bruke appen hvertfall! Bruker også netflix sin app mye! Kan laste ned serier og filmer, gull å ha på buss/på mølla osv!

    2. Det med å sjekke IMDb traff! gjør akkuratt det samme selv hehe. Kunne du tenke deg å dele filmtips i et blogginnlegg til oss kresne filmelskere? 😀

    3. Hvis du har iphone kan du scanne ved hjelp av notater! Er veldig enkelt, og man slipper å ha en app :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg