when monday hits you

Hei damer !!

Jeg føler egentlig ikke det er mandag i dag, fordi helgen har vært prikk lik resten av uka og alle dagene i vente. Det er med andre ord eksamenstid og det kjennes på hode og kropp. Eller kroppen kjennes egentlig grei, vi har friuke fra håndball så det er digg, samler overskudd. Hjernekapasiteten derimot, virker bare som den synker i takt med temperaturen utendørs. Jajjja nok sutring fra meg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I morges sto jeg opp halv åtte og dro på PulsSpinn på 3T-Rosten. Jeg klarte selvfølgelig å beregne tiden helt feil i forhold til at jeg hadde legetime klokken 11, så jeg slo av en time på en matbutikk da, my guilty pleasure haha. Fikk handlet inn for uka for å si det sånn. Så dro jeg til legen fordi jeg er innmari frustrert over kviser i ansiktet mitt, trengte egentlig mest å få utløp for frustrasjonen, så fikk svidd av 300 kroner for å prate om kviser da. Hjalp ikke så mye. Nei sorry jeg skulle slutte å sutre. Jeg dro på skolen etterpå og satt der til halv ni. Bra dag, håper på en enda bedre tirsdag! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg