Dagen i korte trekk

Denne dagen oppsummert i en uforståelig rekke av stikkord: kollektiv vekking, vektløs joggetur, 50 minutters kø, new music friday, bilvask, skole, iskaffe, beeptest, idol.

Nå er det er fredagskveld!!! Denne dagen har vært fin den. Våknet opp av en helvetes ringing, vekkerklokka til Hanna. Neida jeg blander ikke navn, Maja bor her, men Hanna bor her nesten like mye. Så jeg liker å si vi er tre som bor her, i bachelorette-criben.

Vel, ja vi sto opp omtrent samtidig alle tre. Maja og Hanna dro på skolen og jeg dro til fysio og fikk jogget på mølle for første gang på tre uker !! I vektløs tilstand vel og merke. Jeg klarte å jogge på 65%, av 100 som da er full kroppsvekt. Så jeg er ikke helt i mål enda, men det var i hvert fall deilig å kjenne på litt ordentlig bevegelse. 

Etter timen til Nina, som er Byåsens fysioterapeut, så dro jeg for å vaske bilen. Sto i kø i rolige 50 minutter, hahah sykt urutinert å gjøre det på en fredag skjønte jeg. Men bilen ble ren og jeg ble fornøyd, fikk samtidig runnet alle sangene på New Music Friday-lista til Spotify. Så dro jeg hjem og gjorde litt skole og drakk iskaffe i bøtter og spann, før det ble testing med håndballaget. For første gang måtte jeg stå over det, så det ble ingen beep-test på meg i dag dessverre….. 🙁 Men nå er det fredagskveld, Hanna kommer og vi skal lage noe digg mat og ta det helt med ro. 

Håper dere også har hatt en fin fredag! ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg