Bulken i uka

I hver eneste uke som kommer og går så er det en bulk, dere vet den som ligger mellom onsdag og fredag, bulken kalles torsdag og den slår sjeldent feil. Det er den lengste dagen, men den er vel plassert mellom lillelørdag og fredag for at den ikke skal virke så lang og tung. Jeg og Maja sovnet ikke før sent i går kveld og derfor var det greit å kunne dra på basistrening klokken halv ti i dag, til fordel for basis klokken halv åtte som vi bruker. Det var en veldig grei basis, den bruker som regel å være tung som fanden, men på grunn av tunge kropper fra kamp i går i tillegg til testing i morgen, ble den betydelig trappet ned i dag. Så det var toppers stemning i gruppa.

Etter økta dro jeg en tur hjemom, før jeg dro på skolen, hvor jeg har vært mesteparten av dagen inkludert en tre-og-en-halvtimers forelesning på tampen her. Damn. Nå blir det fiskesuppe a´la matholck (det vil si Rema under 100-lappen med laks- og torskebiter) oog Kielergata på skjermen. Min og Maja sin lille guilty pleasure i hverdagen, serien altså, ikke fisken. Dette er meg i dag.

Jeg er tydeligvis i en fase hvor jeg liker å matche veldig farger og greier. Her om dagen gikk jeg jo for helrød outfit og i dag koordinerte jeg en grønn genser med grønne sko (og grønn truse, men den ser dere heldigvis ikke). Jeg tror det kan ha noe med et bilde NKVO la ut på insta av at BI-babes bare går i svart, så noe inn i meg tenkte fuck no, that ain’t gonna be me. 

Hvordan har dagen deres vært?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg