mine måltider #5

Hejjj

Jeg skulle publisert dette innlegget tidligere i kveld, men macen ville ikke samarbeide og jeg orket ikke krangle med henne, so I gave her some space, og nå er vi friends again. Men ja jeg fikk en del tilbakemeldinger om at dere ønsket å se mer av mine måltider i løpet av en dag og det er jo my duty to do as you please. Okei jeg skal slutte med engelsken nå, jeez. Sorry jeg er overtrøtt. Jeg prøver igjen. Her kommer mine måltider i løpet av denne onsdagen, og oppsummering av dagen generelt fordi hva jeg gjør, hvor mange treninger jeg har osv, påvirker hva jeg spiser.

Jeg hadde på vekking 08.00 i morrest og sto opp etter et kvarters slumring. Jeg er en big fan av onsdager egentlig. Vi har egentrening/fri fra morgenen av, så som regel står jeg opp litt senere enn vanlig og tar turen til 3T for en overkroppsøkt eller noe alternative greier. I dag ble det overkropp og spinning med Johanna. Men først spiste jeg selvfølgelig en stor porsjon med havregrøt ♥ 60 gram havregryn, vann og melk i mikroen i et par minutter, blander deretter inn 2 ss cottage cheese og topper med noe godt. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter økta dro jeg hjem og kokte to egg, mens jeg dusjet og ordnet meg til skolen. Spiste så tre knekkebrød med kaviar og egg. Veldig enkel dame, jeg. Puttet på tre blader ruccola for mitt eget syns skyld, etter at jeg tok bilde.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Deretter dro jeg på skolen, nå er vel ca klokka rundt 11.30. Tok med meg enda en lynsjj, eller to faktisk. En chiagrøt laget på gresk yoghurt, soyamelk, havregryn og chiafrø, og tre små tacolefser med ost, skinke og ruccola. Jeg satt på skolen fram til 17.30. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Da jeg dro hjem fra skolen var jeg sulten og sliten, men heldigvis hadde jeg kjøpt inn til middag tidligere i uken, så det ble wok på et kvarter. Multitasking med middagsprepp og håndballkamp. Jentene spilte mot Skrim i Oslo i dag, jeg er fortsatt ut av gamet på grunn av strekk så det ble bare en trening på meg denne onsdagen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Svinekjøtt, grønnsaker og sweet & sour woksaus. Så ble damen glad og fornøyd klokken 18.00. Nå er klokken alt for mye og jeg sitter og spiser havrekjeks. Så det var dagen min i korte trekk. GOD NATT vi blogges igjen ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Liker dere disse innleggene?

5 kommentarer
    1. Jeg synes slike innlegg er veldig inspirerende å lese og håper du fortsetter med de i fremtiden! 🙂 En liten heads up er at det kanskje hadde vært lurt å ikke skrive detaljert hvor mange gram havregryn, antall knekkebrød ol., ettersom yngre mennesker ikke nødvendigvis forstår at dere har ulike behov og sammenligner seg med deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg