Før solen står opp

God fredag! I morges våknet jeg utrolig nok av meg selv, ikke bare før vekkeklokka ringte, men før klokka halv sju. Og jeg elsker å være våken, spesielt på fredager, så da spratt jeg opp. Jeg spiste en brødskive med skinke og ost til frokost, noe som obviuously var for lite, skjønner ikke hva jeg tenkte. Så jeg kjøpte meg en banan og en bar på 3T som jeg brukte som boost underveis. Det resulterte i en utrolig bra økt!! Så tidlig på morran uten Nocco eller annen form for koffein i kroppen og likevel med så mye energiiii, det er digg. Intervallene jeg kjørte ser dere under her. Selv om jeg ikke kan løpe på grunn av strekken i låret, er det mye annet man kan gjøre! Som for eksempel å bokse til knoklene blør. 

Etter økta kjørte jeg hjem, tok en varm dusj og kokte en nydelig havregrøt som jeg fikk njuute med en kopp kaffe og God Morgen Norge på TV’en. Digg å være ferdigtrent før sola er oppe. Jeg tok meg litt god tid, men kom meg på skolen etterhvert og har sittet der store deler av dagen. Kom hjem for litt siden, har rukket og spist fire lompepizza og sett litt Idol. Nå blir jeg snart plukket opp av Sanne, vi skal på kino og se den filmen med Lady Gaga og Bradley, husker ikke hva den heter jeg…. Men gleder meg! Ha en fin fredag gjengen!!! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg