Klar for en sporty lørdag

God lørdag! Jeg sitter med en stor porsjon havregrøt og et glass soya sjokolade melk og skal snart kjøre til 3T-Rosten. Først skal jeg ta meg en økt, før jeg skal jobbe fram til klokken fem. Jeg skal stå og selge fresshhe treningsklær hele dagen og det gleder jeg meg til! Ta turen innom for en aldri så liten treningsmotivasjons-boost. I går jobbet jeg med Pernille, ser ikke hun like ofte lenger så det er morsomt når vi først har tid til å henge sammen.

Etter jobb kommer Byåsenjentene på vors her, før jeg skal videre på bursdag til damene på mitt andre håndballag. Ønsker dere alle en fargerik og fin lørdag!

Vi blogges♥

4 kommentarer
    1. Hei!
      Kan du legge ut noen bra oppskrifter på kjølekapsgrøt og eventuelt andre oppskrifter på sunn og lett mat? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg