Goood vibes

Hei! Jeg kom akkurat inn døra, har bare rukket å vrenge av meg alle klærne bortsett fra bh, truse (og sokker?) og sitter her som en tulling og rabler ned noe shait før jeg skal få på meg treningsklær å løpe ut døra for å dra å trene, før jeg skal plukke opp Maja klokken sju og kjøre hjem til mamma og pappa for å spise middag med fammen. Holy mother, take a deep breath. 

Det har vært en lang dag. En fin, men veldig lang dag. Jeg har vært på skolen fram til nå. Dro dit klokken ti i morrest etter en treningsøkt med laget. Så har jeg vært i to forelesninger og ellers sittet på lesesal med BI-squaden mellom forelesningene. Jeg, Erica og Aurora satt igjen til siste forelesning og var nære på å sovne flere ganger. Så tuslet jeg alene gjennom mørket med Ellie Golding på ørene, til bilen min som står parkert (i følge meg) et stykke unna. 

Nå skal jeg spise det her for å få opp litt energi til ro-intervall!! SEE YA FRIENDZzz

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg