Vi har fått valp!

Tar tilbake alt jeg sa om at vi ikke skulle ha valp i heimen som studenter, nå har jeg og Maja fått oss valp!!…..!!.. Neida fammen har fått en valp i hus, ikke jeg og Maja. Men jeg er så happy da, hun er seriøst det søteste!! Det er samme rase som Mia, Coton de Tulear. Så nå har vi to små, hvite babies valsende rundt i huset (og på jobb). Vesla må jo selvfølgelig være med jobb den første tiden fordi hun ikke er husren enda. Hun heter forresten ikke Vesla haha, hun heter Molly. Molly Pauline for å være helt korrekt. Alle i famillien har mellomnavn, så kan ikke endre på det nå. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kontoret til pappa har blitt en zoo

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

5 kommentarer
    1. Så søøt. Jeg har også en Coton. Husker de første ukene var helt jævlige, med pissdammer over alt, haha! Men du verden så koselig når de blir renslige og det ikke er såå mye styr lenger. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg