Bloggen for unge voksne

Vet dere hva jeg mangler i livet? Altså i-landsproblem deluxe, men uansett. Det er en app eller en nettside der du kan finne tips og løsninger til små hindringer i hverdagen som ungdom. Som for eksempel hvordan i huleste vasker man jeans uten å slite dem ut eller ødelegge stoffet? Hvordan stryke en skjorte? Hvor lenge skal kyllingen stå i ovnen for å bli gjennomstekt? Hvordan betale en regning? Hvordan sette penger i aksjer? Vi har jo såklart vår gode venn Google, men jeg tenker det ville vært en strålende ide for en ung og lovende entreprenør å snekre sammen en sånn app eller noe i den duren. 

Så kommer jeg på at jeg har jo en egen nettside, nemlig denne bloggen. Så jeg kan i hvert fall bidra med mitt og dele med de av dere som befinner seg i nogenlunde samme livssituasjon som meg. Student, nettopp flyttet hjemmefra, vant til å få alt på sølvfat der og skal nå plutselig klare seg på egen hånd. Det går lovende så langt, men jeg vet ikke hvor mange Google-søk jeg må gjennom i løpet av en dag. Mine siste søk: “hvordan koke egg”, “hvordan bli kvitt bananfluer” og “hvordan vaske speil”. Jeg må si jeg ikke føler meg helt Einstein når jeg ser søke-loggen, men sånn er det. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg