På akutten

Hei dere! Tilbake fra et lite sykefravær. Neida er ikke syk, men siden sist skal det sies at jeg har vært en tur innom akutten. På håndballtrening på onsdag så fikk jeg meg en smell i hodet, så det sprakk og begynte å blø noe gælii. Det som skjedde var at jeg sto i forsvar og da fikk en albue servert midt i planeten. Så mamma hentet meg og tok meg med på legevakten egentlig bare for å få bekreftet at det ikke var hjernerystelse og at livet kunne fortsette som før. Og det fikk jeg, bare stripset såret og fikk et stort plaster i panna. 

I dag har jeg stått over håndballtrening, men tenker meg tilbake i morgen tidlig. Ellers så kommer gjengen over i kveld for å njuuta denne fredagskvelden med idol og godis. Jeg har planer om å lage meg tortillapizza, så jeg må en tur innom butikken før de kommer. Dere får ha en nydelig fredagskveld, så blogges vi! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg