Hva jeg driver med om dagen

Akkurat nå utnytter jeg lunsjen på jobb til å blogge litt. Det har en tendens til å bli travelt på ettermiddagen, mellom jobb og håndballtrening, og på kvelden er jeg ofte sliten, bruker alltid litt tid på å lage middag og vil helst bare slenge meg i sofaen med maten i en skål i fanget og se på Farmen eller noe i den duren, i kveld er det jo Idol faktisk. Uansett er det hvert fall fint å få blogget før kvelden kommer sigende.

I dag som alle andre dager føler jeg meg som et pakkesel i det jeg forlater leiligheten til fordel for den kalde høstlufta og begir meg ut på en ny dag. Den er ikke så verst egentlig, denne hverdagen. Jeg skal være så klissete og si at jeg liker den. For dere som lurer på hva jeg driver med om dagen: tirsdag og onsdag jobber jeg på kontoret på 3T med diverse økonomigreier, mandag og torsdag sitter jeg på skolen med venner av ulike slag, noen ganger på BI, andre ganger på Handelshøyskolen, og fredag fungerer som en slags joker i uken, hvor jeg kan bruke tiden på å gjøre ting jeg ikke har fått gjort før helgen, enten det er skole eller jobb. Og til felles for alle dagene så trener jeg first thing in the morning, som regel klokken åtte, og har håndballtrening klokken fem på ettermiddagen. Motivasjonen og drivkraften er vel ønsket om å bli bedre på alle arenaene.

Genser fra Elvine

Bukse fra Monki

Sko fra Junkyard

Veske fra Jim Rickey (ny veske alert!! hva synes vi?)

Jeg er nysgjerrig, hva driver dere med om dagene fra dere står opp om morgenen til dere legger dere om kvelden?

5 kommentarer
    1. Drar på skolen og er der frem til middag. Spiser middag, slapper av en time og gjør lekser. Går en tur, gjør yoga eller ser på alle de bra programmene som er på tv nå!:-)

    2. Dødsfin veske!! Går i skole på dagen, pluss morgentrening et par dager i uken, og håndball og lesing på kveldene 🙂

    3. Jeg våkner rundt 07, drar på skolen og er der til 15 ish, drar hjem og leser (oftest..), spiser middag, leser litt til og så ser serie eller spiller ellerno. Prøver å trene, men flyttet nettopp til en annen by så litt vanskelig for øyeblikket :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg