Tandoori og kamp

Hei sann! I dag har jeg vært på trening, jobb og trening. Resten av håndballjentene er i Oslo og spiller mot NM-kamp mot Rælingen, og sjøl blir æ sittan. Sånn er det å ikke bli tatt ut da. Men jeg dro på CSK-trening og fikk løpt av meg litt frustrasjon der etter jobb. Jeg digger jo de jentene, og for dere som spør, så er det litt uklart hvordan sesongen min blir. I hovedsak så skal jeg lånes ut til Charlottenlund i 1.divisjon som i fjor, men akkurat nå er vi litt manko på linjespillere i Byåsen, så da trener jeg kun med dem, bortsett fra en dag i uka med Charlottenlund. Så får vi se hvordan det utarter seg etterhvert. 

Heldigvis for meg så er jeg ikke den eneste i troppen som ikke ble tatt ut til kamp, så to av de andre, Hanne og Eirin kom på middag til meg i kveld. Vi ordnet Chicken Tandoori og så kamp på HåndballTV. I morgen ser dagen ganske lik ut. Trening, jobb og atter en trening. Vi blogges da!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Enkel og nydelig middag for tre <3 Og se hun som har ryddet leiligheten <3 Storfornøyd jente. Persienner har vi også fått i stua, så nå kan jeg og Maja fortsette å sprade naken rundt i leiligheten, bare uten at alle i borettslaget ser det. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg