treningsfri lørdag

Hei dere! Nå er det lørdag og jeg blogger midt i beste sendetid, med Skal vi Danse på skjermen og godteriposen godt plassert ved siden av meg. Det har vært en veldig deilig lørdag. Jeg våknet av at telefonen ringte klokken ti, og det første jeg tenkte var helvete så var det trening igjen, men så var det bare mamma som ringte for å avtale når vi kunne møtes i byen for litt shopping og lunsj. Guuri det var deilig å ikke skulle trene haha, appreciate those treningsfrie lørdager. Så jeg fikk meg omsider opp av senga, stekte to rundstykker, sminket meg, spiste, tok noen bilder og dro for å møte mamsen og lillesøss.

Etter byturen dro jeg hjem og Hanna kom til meg ikke lenge etter. Vi dro på butikken og handlet inn til wok og lørdagskveld. Brokkoli, paprika, minimais, løk, vannkastanjer, kylling, risnudler og oyster-saus ble middagen. Nå skal vi snart på jobb, begge to på Downtown. 

Hvordan har dagen deres vært?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg