Havregrøt og toast

Hallaisen god fredag! Jeg og Maja sto opp halv åtte i morrest, eller jeg våknet av meg selv klokken sju og satte meg i sofaen og så God Morgen Norge som den 62 år gamle damen jeg er <3 Så kom Tarzan –jeg mener Maja– krabbende ut av senga et kvarter senere. Hun skjønner ikke hvordan jeg kan ofre 15 minutter med søvn for å ha litt lenger tid om morgenen, men jeg elsker å ha god tid om morgenen. Så der har vi et av våre 1000 motsetninger. 

Vi kom oss til 3T-Rosten halv ni og trente styrke med vår eks-lagkamerat Hanna, som dro til Vipers etter forrige sesong. Alltid like koselig å møte henne. Etter det kjørte vi til Handelshøyskolen og satt der i noen timer og leste. Nå er vi hjemme og spiser før vi skal på håndballtrening klokken fire. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For tiden går det i havregrøt og toast

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter treningen skal jeg på Kolstad sin åpningskamp i ny arena, med en gjeng jenter. Og fredagskvelden skal tilbringes hos Anna, som jeg spiller med på Byåsen, og Julie, som jeg spiller med på Charlottenlund. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi blogges! ♥

6 kommentarer

Siste innlegg