Happy wife happy life

Reklame | Happy Wifey

Hei! Akkurat nå sitter jeg på BI og leser, noe som obviously er en løgn ettersom jeg åpenbart sitter og blogger. Men så lenge jeg ser ut som jeg gjør noe så er det cool. Neida. Jeg har faktisk vært her i noen timer nå og jobbet helt på egen hånd. Så har jeg forelesning om et kvarter som varer til kvart over fem, så jeg blir sittende en stund. Til vanlig har jeg håndballtrening klokken fem hver dag, så jeg får aldri fullført den forelesningen, men i dag skal jeg på trening med CSK som har trening klokken sju, noe som passer meg bra. Da jeg og Maja kjørte fra Olympiatoppen klokken tolv i stad, etter en to-timers treningsøkt, og hun bare “det e sjuu tima te du ska på trening”, så tenkte jeg damn dette blir en lang dag. Når jeg kommer hjem i kveld skal jeg ordne meg noe digg til middag. Også skal jeg bli flinkere til å blogge om hva jeg spiser til middag. Hvert fall for min del så synes jeg det er veldig inspirerende å høre om hva andre lager seg til middag haha, kanskje det bare er meg, men man går fort tom for ideer når man bor hjemmefra. Bare gi meg en heads up på hva dere vil jeg skal blogge mer om! 

10 kommentarer
    1. Please blog, where I can see more Handball games in Trondheim. It is hard to find the dates of the games (except for the two teams in Eliteligaen) if you don’t speak the language, but I am still handball addicted.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg