Mandagsøkta

Reklame | 3T-shop

Hei og hoppsan! Mandan er her og det er bare å brette opp ermene for ei ny uke. På lørdagen så dro jeg ut med Thea, Martine, Lene, Hanna og Katrine og levde livet litt for a change. Det var utrolig gøyy og jeg våknet opp hjemme hos meg med Hanna, my partner in crime. Martine kom ruslende bortover på formiddagen og hadde med alle ingrediensene til nachos. Så det ble bønne-nachos (vår favoritt;; sunnere, billigere og like godt) i sofaen under pledd, med film. Vi så Two is a Family, og den var såå fin. Anbefales, fant den på flixern. Vi gjorde ikke noe annet i går enn akkurat det, men det er veldig digg med slike søndager.

Så i dag (mandag) kjørte jeg på med en powerfrokost klokka ni, havregrøt og Nocco, så dro jeg til 3T-Midtbyen. Trener ikke der så ofte, men det er greit med en forandring i blant. Slik så økta mi ut.

Intervaller:

45/15 x 5 – 1 min pause

45/15 x 5 – 1 min pause

45/15 x 5 – 1 min pause

45/15 x 5 – 1 min pause 

Jeg begynte på 14 km/t, økte hvert femte drag og avsluttet på 17 km/t. Med 2 % stigning

Styrke:

Frontbøy 5 reps x 4 sett, 50 kg

⟩ 2 bokshopp etter hvert sett

Stående ettbens utfall 5 reps x 4 sett, 40 kg

⟩ 2 ettbens hopp etter hvert sett

Ettbens strakmark 5 reps x 2 sett, 40 kg

⟩ Tåhev i smittmaskin 12 reps x 3 sett, 50 kg

Nordic hamstring 6 reps x 2 sett

Outfit fra 3T-Shop ♥

3 kommentarer
    1. Fra ei som falt litt av treningslasset forrige uke har dette gitt meg motivasjon til å kaste meg tilbake denne uka! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg