Meg og mine akkurat nå

Hellu jenter og gutter! Nå er det jammen lenge siden sist. Det er lørdag og jeg er hjemme hos Martine, som har flyttet ut!! Jeg føler alle jentene flytter ut en etter en nå, jeg startet en trend. Vi holder i hvert fall på å lage en nydelig middag med Thea og Lene. Stekt kylling fylt med Brie, surret i Serrano, stekte grønnsaker og saltbakte poteter står på kveldens meny. Jeg ble ikke tatt ut til morgendagens kamp mot Rælingen i Oslo, litt bittert er det, men det handler om hvor mange vi kan bestille fly til, så vi stiller med fire spillere færre enn vi egentlig kunne, pga økonomien. Så for å se positivt på det så kan jeg i hvert fall sove lenge i morgen 😀 hehe. Her er noen bilder fra nuet. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fineste Lene ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Thea og meiii

Hva er deres planer for kvelden?

2 kommentarer
    1. Hei du! Skriver aldri kommentarer, men hadde lyst til å legge igjen en liten her. Jeg synes du er skikkelig inspirerende og et veldig sunt og bra forbilde. Blir i bedre humør av å klikke meg inn her og lese hva du skriver. Du er dyktig! Ha en strålende dag videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg