Så mange pannekaker spiser jeg faktisk

Gooood fredag! Jeg startet denne dagen med tre knekkebrød og en Nocco Tropical til frokost og en styrketrening på 3T. Noccoen drakk jeg vel strengt tatt under økta og ikke til frokosten. Den gir meg et ekstra boost når jeg skal ta en øvelse, ikke fordi den nødvendigvis fysisk og medisinsk korrekt gjør det, men psykisk gjør den det. Jeg tar en sup og tenker DAMN grl now you gon’ kill those pull ups (med strikk hehe). Så det ble en bra økt på beina, med frivending, frontbøy, utfall, step ups og markløft. Etter det kjørte jeg hjem satte på de mest rachet sangene jeg vet på full guffe og dusjet, da koser jeg meg. Etter en 20 min i dusjen lagde jeg meg en god dose bananpannekaker til lunsj mellom dagens to treninger. Jeg skal straks på håndballtrening og ute å spise med håndballgirlsa i kveld.

Dette var dagens oppskrift. Jeg blandet alt i en blender så det ble en silkemyk røre, deiiilig. Og mange spør meg hvor mange pannekaker jeg spiser når jeg lager så mange, så bare for å gjøre det klinkende klart så spiser jeg alle jeg lager. YE you heard me. I ain’t countin no shit. Okei nå har jeg hørt alt for mye på Cardi, Nicki og Saweetie haha snakk norsk. 

Viktig å få i seg noe rett etter trening, så det ble en liten sjokomelk på snei oppi all stekingen. 

Med mimmi’s hjemmelagde jordbærsyltetøy ♥

Ha en god start på helgen! Vi blogges ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg