off my medz

Hei sann! Mandag – tirsdag – onsdag – torsdag (!!) allerede. Fredag i morgen. Maja skal være håndballtrener nedi Lofoten i helgen så jeg er home alone og kjører en real Project X. Neida jeg jobber lørdagsnatta så det blir ikke mer party enn det jeg får med meg fra luka på Downtown. Noe som skal sies å være mer enn nok egentlig, fra et edru perspektiv får man utrolig nok et klarere bilde av diverse situasjoner, noe som er både funny og kleint. Anyways, denne uka har bestått av håndballtrening, håndballKAMP og skole. Vi hadde sesongpremiere (om jeg kan få kalle det det) i går kveld, i Trondheim Spektrum, mot Larvik. Det gikk dundas med dårlige prestasjoner og kollektiv kollaps for å sette det på spissen, og det ble vel sju-måls-tap om ikke mer til slutt. Men det er ikke noe vits å drøle noe mer over den kampen, på tide å se framover mot neste kamp på onsdag, mot Tertnes. Ellers går det bra. Jeg har tatt ut stingene fra visdomstanntrekkingen og jeg er endelig off my medz, har trappet betraktelig ned på Ibuxen de siste dagene og nå er jeg helt off og kan spise noe annet enn suppe.

3 kommentarer
    1. Teller du kalorier?
      Har du noen gang vurdert å gå all in og stille i bikinifitness?
      Har gått på både 3T og kaliber og synes jeg ser store forskjeller i resultat blant brukerne. Virker som de på 3t bare går rundt i tåke og ikke får noe fremgang! Hva tenker du om det??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg