Månedens favoritter

Månedens serie

Jeg og Maja har begynt å se The Handmade’s Tale, den er veldig dyster og sloww da, men vi skal se den. Men i august var favorittserien uten tvil Papirhuset eller Money Heist, som den også heter. Den MÅ dere se. På Netflix. But you listen carefully when I say IKKE skru på engelsk tale, se det på spansk slik det skal være. So much better.

Månedens ansiktsprodukt

Serien Normaderm av Vichy

Favorittøvelse

Er inn i en turnperiode haha, liker å stå og gå på hendene

Favorittsminke

Foundation fra Lancôme 

Favorittsnacks

I hele sommer har jeg vært en sucker for Skyr-isen. Jeg synes jordbær er best, men salt karamell er jo også en vinner. 

Favorittpålegg

Etter at jeg flyttet ut har jeg begynt å sette veldig stor pris på ost, sattan i gattan det er dyrt. Så hvitost, den originale Norvegia, er favoritten, 69 kr på tilbud.

Fav sang

Hele Astroworld av Travis Scott

Månedens tidsfordriv

Jeg har fått øynene opp på gløtt for podcast igjen. Jeg hadde en kort affære med det før sommeren da jeg hørte Hvite Menn, nå har jeg begynt å høre litt på det igjen, men heller podder som Marte og Janka, Skitshowet og selvfølgelig Ida med Hjertet i Hånden

Favoritt klesplagg

Den store, grå 3T-genseren som ble funnet helt alene på et lager. Pernille kom hjem med den til meg fordi hun skjønte jeg kom til å elske den. Har bodd i den siden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Favorittmiddag

Hjemmelaget pizza fra peppes. De har glutenfri bunn!! Den er kjempegod og enkel å bruke, jeg har kjøpt den på både Bunnpris og Meny. Gul pakke. Den er en størrelse medium, ikke stor som de vanlige bunnene. 

Favorittdrikke

Solo super på boks <3

Favorittplass

Det må bli plassen jeg har tilbragt helgen, hytta på Innerøya

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg