Går høsten i møte med nytt fra NA-KD

Reklame | NA-KD

Hei dere, god lørdag! Jeg tenkte å vise fram noen fine plagg som er perfekte for høsten, som jeg fikk i posten rett før helga. Jeg har også en rabattkode til dere, bare skriv inn HOLCK15 og få 15% rabatt på hele nettbutikken. 

Strikket genser i grå finner dere HER, jeg har den i medium

Short faux fur med oversized cuffs, helt nyydelig stoff på denne jakken, jeg har den i medium og den passet perfekt, HER 

Lace bra i medium, elsker disse, har den samme i burgunder. Dere finner den HER

Enda en strikket genser, denne i hvit også i medium, HER 

Basic hoodie perfekt til skolen, i medium, dere finner den HER 

Hva likte dere best?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg