Søndagstur til utlandet

Hei! Denne helga har vært en typisk meg helg, det innebærer at jeg egentlig har null planer, men derfor sier jeg JA til alt fordi jeg “har så god tid og ska ingenting i helga” og det ender i en fullspekka helg. Men jeg liker tross alt å være sosial og på farta. På lørdag var jeg blant annet i byen med Hanna og Johanna for litt shopping, som ble masse shopping. Lørdagens favorittbutikk var uten tvil Carma, vi var der inne i to timer og kom ut med for mange poser. På kvelden lagde jeg og roomie indrefilet med søtpotetmos og stekte grønnsaker, DAMN daniel det var godt, og med Skal Vi Danse på skjermen var kvelden komplett. 

I går bestemte jeg og Maja oss for å ta en søndagstur til Sverige av alle plasser. Vi sto opp, spiste frokost, Hanna kom og ville være med, Johanna ringte og ville være med, og så kjørte vi alle fire i El-bilen min til Storlien. Hvorfor vi vier hele dagen til harrytur til Sverige når ingen av oss verken snuser, røyker eller kjøpte alkohol, deet er kanskje et godt spørsmål, men roadtrip er jo laivet også fikk vi kjøpt litt ting som blant annet Nocco og riskaker 🙂 Alt i alt en bra helg, minus at jeg har hatt tannpine hele helgen, så tannlegen står for tur.

Ha en fin dag!! Vi blogges soon

2 kommentarer
    1. Hei!:)
      Jeg er ny student her i byen og jeg lurer på om du har noen tips til hvor man kan gå tur og hvor man kan løpe ute i naturen(på sti)? Og evt hvordan jeg kommer meg dit!
      Takk<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg