To nye sneakers

Reklame | 3T-shop

Jeg var ikke kjent med merket Sketchers før 3T-shop tok de inn for en stund siden. Da vi var i LA prøvde mamma merket og fell in love, så 3T-shop tok det inn og jeg ble introdusert og har elsket det siden. Skoen er så behagelige på foten det er helt insane. Jeg husker i fjor da jeg gikk på skole og generelt gikk en del, så ble jeg så sliten i føttene når jeg hadde på meg for eksempel Adidas, men med Sketchers tenker jeg ikke over det. Dere finner alle de ulike typene på 3T-shop HER. De er forresten helt normale i størrelsen.

Hvilke synes du var finest?

1 kommentar
    1. Helt enig! Jeg kom over det merket selv i LA, og både jeg og typen er helt frelst 😀 Visste ikke at de hadde blitt tatt inn på 3T-shop, skal helt klart sjekke det ut neste gang!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg