3 ting som tyder på fredag

Hallaisen, da var freddan her!! Det er tre ting som tyder på det, 1: new music friday på spotify, 2: tacoooo til kvelds, og fra nå av 3: IDOL hehe. Jeg kommer sikkert til å glemme å se det, men det er likevel noe med Idol på tv2 kl. 20.00 ass, it just screeeams friday og det liker vi. I dag sto jeg og Maja opp tidlig for å dra og trene styrke, så vi fikk god tid til å dra på skolen og lese etterpå. Maja har nettopp begynt på Handels, hvor også Johanna og Hanna går, så jeg liker å slenge meg med de en gang i blant. Jeg syns den skolen bare er så fin. Nå har BI fått et splitter nytt bygg også da, som bare er dritfint, men Handels ligger liksom 400 meter fra leiligheten så det er veldig chill å bare kunne gå dit. Så i dag tuslet jeg og Maja bortover i sola og satte oss på et grupperom med Hanna, Johanna og resten av mean girls handelshandelshøyskolen-edition. 

Etter noen timer dro vi hjem igjen, Maja dro på håndballtrening og jeg ble sittende igjen hjemme. Jeg står over på grunn av vondt i halsen og tett i pappen, mest for å unngå å smitte de andre, håper jeg føler meg bedre i morgen og kan være med da. I et forsøk på å trøste meg selv har jeg nettopp lagd meg blåbærpannekaker og sitter under et pledd i sofaen og ser sesongavslutning til Animal Kingdom på Viaplay. 

Oppskriften er enkel:

Havregryn (60 gram ish)

1 moden banan, mos den med gaffel

1 scoop med vaniljeprotein (noe nytt jeg prøver ut, kan bruke kesam eller cottage cheese istedenfor)

2 egg

litt kanel, kardemomme, evt. noe søtning og litt salt. 

Ha en nydelig fredagskveld da dere, så blogges vi i morgen!

8 kommentarer
    1. Hvorfor bruker du mager cc i stedet for den originale? Bare lurer! Synes selv den originale er SÅ mye bedre, så den lille forskjellen i næringsinnholdet stopper ikke meg fra å kjøpe den… Hva tenker du?

    2. Hva løper du på beep-test?
      Hvor mye trener dere i byåsen i uka? Hvor mange økter har dere, og trener dere utenom fellestreninger?

    3. Hejaa. Hvilket protein pulver bruker du? Sliter med å finne et som smaker godt og er glutenfritt.
      Æg digge dæ

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg