Tikker mot helg

Hei dere! Er det torsdag allerede? Holy crap ukene går fort. De går fort uten at jeg rekker å tenke over at ting skjer rundt meg. Sånn, uka her er snart over, men jeg kan ikke huske at jeg har gjort noe som helst. På tirsdag spilte vi første NM-kamp mot Orkanger, som vi vant 41-12 eller noe i den duren. Da vi kom hjem var vi helt ferdige og bare la oss. På onsdag var hele dagen, fra åtte til fire, satt av til at vi Byåsenjentene skulle ringe rundt til bedrifter og selge “Byåsenpakken”, en pakke som inkluderer div greier som sesongkort og VIP-billetter til det ene og det andre. I tillegg har vi ordnet noe som heter Spleis, der alle som en kan gå inn å bidra med lite eller stort for å støtte oss på veien mot Champions League, klikk på linken: spleis.no/byaasen hvis du vil hjelpe oss♥ Klokken fem hadde vi håndballtrening, og alle var helt ør i hue etter alle telefonsamtalene. Etter treningen kjørte jeg og Maja hjem til mamma og pappa på Heimdal og fikk servert middag ♥ Det gjør godt på slike lange dager. 

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with m3 preset

Processed with VSCO with m3 preset

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg